• 28-09-2022, 22:29:35
    #1
    Merhaba,

    Dizüstümü paraya sıkıştığım için satmak istiyorum.Ama piyasasını pek bilmiyorum.Rica etsem bana yardımcı olur musunuz?
    MONSTER NOTEBOOK A5 V9.2.2
    • 7.Nesil Kaby Lake Intel® Core™ i7-7700HQ,
    • 16GB (2x8GB) DDR4L 1.2V 2400MHz,
    • 15.6" Full HD 1920x1080 IPS Mat LED Ekran,
    • 4GB GDDR5 nVIDIA® GeForce® GTX1050 Ti 128-Bit DX12,
    • 256 GB m2 SSD+ 960GB SATA SSD
    • RGB Klavye,
    • Turbo Fan Özelliği,
    • 26.9mm Kalınlık,
    • 2.3 Kg Ağırlık
    Cihazımı hep harici klavye ile kullandım.Kasada tabi ki kılcal çizikler mevcut.Ama yaşına göre oldukça temiz.
  • 28-09-2022, 22:30:27
    #2
    Bu gidişle seneye 100k ya bile satabilirsin bence beklet
  • 28-09-2022, 22:32:30
    #3
    10k gider
  • 28-09-2022, 22:35:38
    #4
    taylanc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu gidişle seneye 100k ya bile satabilirsin bence beklet
    Bu sene lazım hocam seneye 100k satsam da alacağım şey 500k olur artık.
  • 28-09-2022, 22:37:15
    #5
    lexaion adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu sene lazım hocam seneye 100k satsam da alacağım şey 500k olur artık.
  • 28-09-2022, 22:38:17
    #6
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
  • 28-09-2022, 22:38:48
    #7
    lexaion adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    egonomi çoh iyi
  • 28-09-2022, 22:39:44
    #8
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    egonomi çoh iyi
    Onu Tr'de kalacaklar düşünsün hocam.Ben ABD'ye gideceğim yakında....
  • 28-09-2022, 22:42:22
    #9
    lexaion adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Onu Tr'de kalacaklar düşünsün hocam.Ben ABD'ye gideceğim yakında....
    Hocam aslında olaya iyi yandan bakabilirsiniz Türkiye'den yurtdışında iş yapanlar gerçekten refah içinde yaşıyor