lexaion adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Onu Tr'de kalacaklar düşünsün hocam.Ben ABD'ye gideceğim yakında....
Hocam aslında olaya iyi yandan bakabilirsiniz Türkiye'den yurtdışında iş yapanlar gerçekten refah içinde yaşıyor