R10'a ne oluyor? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
R10'a ne oluyor?
9
●
816
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
R10'a ne oluyor?
1
2
28-09-2022, 20:18:54
#10
adwerd0z1
emreakay1 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Tabi moderatör alımlarımız aktif Öncelikle verdiğimiz iban adresine 400 TL eğitim ücreti göndermeniz gerekmekte Daha sonra moderatör olabilirsiniz
Kuşkulandım hocam neden ucuz bu kadar çünkü
yağ bile daha pahalı
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler