Konu
R10'a ne oluyor?
28-09-2022, 20:18:54
#10
adwerd0z1
emreakay1 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Tabi moderatör alımlarımız aktif Öncelikle verdiğimiz iban adresine 400 TL eğitim ücreti göndermeniz gerekmekte Daha sonra moderatör olabilirsiniz
Kuşkulandım hocam neden ucuz bu kadar çünkü
yağ bile daha pahalı