Merhaba Arkadaşlar,

Yarın umre yolculuguna çıkacagım.
Menenjit aşısı olmam istenildi.
Aşı olamak için gittiğimde sistemde henüz tanımlanmadığım söylendi ve aşı yapmadılar.
Aşı yaptırmak zorunlu mu?