Lightroom sıkıntısı nedir sizce?
0
●32
- 26-09-2022, 23:19:22Merhaba dostlar bi 12-13 gün önce lightroomu kurdum ve malum fiyatlardan ötürü kendim lisansladım diyebilirim. Ancak şuanda deneme sürümü bitti vs diye hata alıyorum. Tüm dosyalarını silip kurmama rağmen deneme sürümünün bittiğini söylüyor hala. Nasıl bunu sıfırdan temiz kurulum sağlayabilirim? Hangi dosyalarını temizlemeyi unutuyorum acaba? Çok sinir bozucu bir hal aldı bu durum. Yardımcı olacak arkadaşlar var mı ücretli veya ücretsiz?