• 26-09-2022, 18:48:49
    #1
    Dostlar bu ara böyle boşluğa düşüp düşmemek arasında geziyorum.
    Şükürler olsun cebimde yetecek kadar var ama ne yapmak istediğimi bilemiyorum
    genel olarak öyle kahve içmeye gidiyim yada her gün sinema eğlenci tipinde bir insan da değilim
    geçmişten gelen görmemişlikde var tabiki cepte olmayınca gezip göremedik neler olduğunu
    ama şuan cebimde varken bile gidip eğlenmek yada dediğim gibi sinemadır kahvedir yok abi resmen yok gelmiyor içimden.

    Oyun ve kripto ile ilgileniyorum bi o kısa süreli mutluluk veriyor bide ailem - dostlarım - arkadaşlarım. Ama dediğim gibi ailem hariç
    hep kısa süreli mutluklar.

    Mutlu olmaya yada eğlenmeye çalıyorum varmıdır tavsiyeniz yada sizlerde durum nasıl ?

    Sadece bendemi yoksa genel olarakmı var bilmek isterim.

  • 26-09-2022, 18:49:49
    #2
    Vücut geliştirmeye başla. Sana ilaç gibi gelecek.
    • sahbazpower
    • coinhub
    sahbazpower ve coinhub bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 26-09-2022, 18:49:52
    #3
    Kral yakın zaman da toksik bir ilişkiden çıktım normalde araba alacaktım evleneceğiz diye şuan Hayabusa bakıyorum hani hayattan yaşamaktan ne kadar zevk almadığımı sen düşün.
  • 26-09-2022, 18:50:22
    #4
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Vücut geliştirmeye başla. Sana ilaç gibi gelecek.
    Bunu da denedim bir süre sonra gidesim gelmiyor
  • 26-09-2022, 18:50:46
    #5
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Vücut geliştirmeye başla. Sana ilaç gibi gelecek.
    saolasın reisim başladım yavaştan ama o çöküntüye düşme hissi gitmiyor içimden
  • 26-09-2022, 18:52:47
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Ben de aynı gibi
  • 26-09-2022, 18:53:03
    #7
    Qui non proficit, deficit
    Hayır almıyorum.
  • 26-09-2022, 18:53:55
    #8
    İnsanın ruhu boşluğa düşerse isterse dünyalar onun olsun ama hiçbir şeyden zevk alamaz. Maddi şeylerden ne kadar zevk alabilirsin sevdiğin yemeği kaç gün üst üste yiyebilirsin yada son model araban olsa bi süre sonra sıkılıp değiştirmek istersin. Önce ruhunun doyması lazım insanın
  • 26-09-2022, 18:54:14
    #9
    Serdenci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kral yakın zaman da toksik bir ilişkiden çıktım normalde araba alacaktım evleneceğiz diye şuan Hayabusa bakıyorum hani hayattan yaşamaktan ne kadar zevk almadığımı sen düşün.
    seninki ağırın da ağırı be hocam Allah sabır ve mutluluk versin....