Dostlar bu ara böyle boşluğa düşüp düşmemek arasında geziyorum.
Şükürler olsun cebimde yetecek kadar var ama ne yapmak istediğimi bilemiyorum
genel olarak öyle kahve içmeye gidiyim yada her gün sinema eğlenci tipinde bir insan da değilim
geçmişten gelen görmemişlikde var tabiki cepte olmayınca gezip göremedik neler olduğunu
ama şuan cebimde varken bile gidip eğlenmek yada dediğim gibi sinemadır kahvedir yok abi resmen yok gelmiyor içimden.
Oyun ve kripto ile ilgileniyorum bi o kısa süreli mutluluk veriyor bide ailem - dostlarım - arkadaşlarım. Ama dediğim gibi ailem hariç
hep kısa süreli mutluklar.
Mutlu olmaya yada eğlenmeye çalıyorum varmıdır tavsiyeniz yada sizlerde durum nasıl ?
Sadece bendemi yoksa genel olarakmı var bilmek isterim.