• 25-09-2022, 17:28:57
    #1
    Üyeliği durduruldu
    R10.net moderatörlere tamamen taraf tutuyor ve bu bir değil iki değil üçüncü şahittim bizzat gözlerimle gördüm. Coşkun Çetin beye defalarca pm attık ancak hiç birinde ilgilenmedi. Resmen moderatörler kendi aleminde yaşıyor, piyasayı kendileri yönetiyor resmen.

    Burada bu adaletsizlikleri gören bir çok üye var ancak sesini çıkartamıyor, neden biliyor musunuz ekmek aldıkları kapıdan olmak istemiyorlar ancak Allah'ıma çok şükür r10.net 'e bağımlı değilim farklı iş alacağım kapılar var çok şükür.

    Daha fazla bu adaletsizlikler formunda barınmayacağım ve bu forumunda uzun yıllar aktif olacağını sanmıyorum. Allah'ından bulsunlar ne diyeyim. Üyeliğimi tamamen yasaklayın ve kalan premium üyelik ücretimde sadakam olsun.

    Başka diyecek sözüm yok.
  • 25-09-2022, 17:30:10
    #2
    Gördüğünüz hataları da yazsaydınız hocam. Böyle ucu çok açık kalmış.
  • 25-09-2022, 17:31:00
    #3
    Geliyor gelmekte olan 😕
  • 25-09-2022, 17:31:11
    #4
    Üyeliği durduruldu
    loperselim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gördüğünüz hataları da yazsaydınız hocam. Böyle ucu çok açık kalmış.
    Bilen biliyor, yakında sizde öğrenirsiniz. Dil dökmeye gerek yok hayatınız da başarılar.
  • 25-09-2022, 17:31:40
    #5
    Platin üye
    Konu nedir hocam ?
  • 25-09-2022, 17:32:52
    #6
    bruhh
  • 25-09-2022, 17:33:50
    #7
    Yazdığınız cümleler ile ilgili somut kanıtlarınızı göremedik. Bu şekilde konu açıp somut kanıt iletmedikçe, üyeleri bütün yönetime karşı zan altında bıraktığınızdan dolayı yazdıklarınızın bir önemi yok.
  • 25-09-2022, 17:34:31
    #8
    Reklam alınır.
  • 25-09-2022, 17:34:39
    #9
    neden böyle konular açılıyor sürekli. kelimeleri veriyorsunuz cümleyi bizim kurup olayı tahmin etmemizi bekliyorsunuz herhalde. eğer şikayetçi olduğunuz bir konu varsa açık açık yazar mısınız ? yazmayacaksanız neden böyle bir şikayet konusu açıyorsunuz ? amaç nedir yani anlamadım herkes modlar öyle böyle diyor ama yanlış giden bir şey göremiyorum ben