neden böyle konular açılıyor sürekli. kelimeleri veriyorsunuz cümleyi bizim kurup olayı tahmin etmemizi bekliyorsunuz herhalde. eğer şikayetçi olduğunuz bir konu varsa açık açık yazar mısınız ? yazmayacaksanız neden böyle bir şikayet konusu açıyorsunuz ? amaç nedir yani anlamadım herkes modlar öyle böyle diyor ama yanlış giden bir şey göremiyorum ben