• 25-09-2022, 15:52:36
    #1
    arkadaşlar flaş belleğe win10 attım fakat flaş belleği seçince böyle bir hata oluşuyor sebebi nedir ?
  • Kabul Edilen Cevap
  • 25-09-2022, 15:53:50
    #2
    Üyeliği durduruldu
    legency olarak yükleyin flasha uefi olarak değil.
  • 25-09-2022, 15:55:06
    #3
    Rufusta ISO yazdırırken MBR yerine diğer seçeneği seçin. Olmazsa tekrar ulaşın yapalım.
  • 25-09-2022, 15:59:46
    #4
    unqown adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Rufusta ISO yazdırırken MBR yerine diğer seçeneği seçin. Olmazsa tekrar ulaşın yapalım.
    Mbr seçili değil zaten hocam.
  • 25-09-2022, 16:00:25
    #5
    ardayuce adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    legency olarak yükleyin flasha uefi olarak değil.
    Legency diye bir seçenek yok hocam rufusta
  • 25-09-2022, 16:04:17
    #6
    Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    Dojeh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mbr seçili değil zaten hocam.
    Peki, MBR yi seçip denediniz mi
  • 25-09-2022, 16:07:06
    #7
    unqown adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Peki, MBR yi seçip denediniz mi
    Şimdi onu yapıyorum hocam
  • 25-09-2022, 16:14:58
    #8
    BIOS un legacy modda, usb ye yazdığın eufi mod. Ondan dolayı hata almaktasınız.