• 23-09-2022, 18:37:21
    #10
    Logoda sıkıntı var, orijinali çok büyük. Siz logoya ekleyince otomatik daralmış haliyle basık duruyor. Ayrıca logo arka planı temizlenmiş yazı ve resim kenarları kırpık kırpık olmuş. Logo kısmı kötü duruyor orayı hallederseniz bence genel olarak iyi.
  • 23-09-2022, 18:44:52
    #11
    En iyisi sanırım
    Hoş gözüküyor sade ve hızlı
  • 23-09-2022, 18:54:30
    #12
    Saitama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çok güzel olmuş ama numara yanına kalan yer boş olacağına bir tamirci resmi koysanız daha çok dikkat çekeceğine inanıyorum
    Hocam sonunda halledebildim rica etsem tekrar kontrol edermisiniz nasıl olmuş ?
  • 23-09-2022, 19:11:30
    #13
    Kişisel Rütbe
    çok güzel olmuş hocam