Logoda sıkıntı var, orijinali çok büyük. Siz logoya ekleyince otomatik daralmış haliyle basık duruyor. Ayrıca logo arka planı temizlenmiş yazı ve resim kenarları kırpık kırpık olmuş. Logo kısmı kötü duruyor orayı hallederseniz bence genel olarak iyi.