• 24-09-2022, 14:41:03
    #64
    dün gastronomi festivalinde bizim kokoreç ismail ustanın ellerinden iki çeyrek yedim tanesi 30 tl den :=)
  • 24-09-2022, 14:41:09
    #65
    yUsUfAbaLI adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konu başlığını görünce Aydın olduğunu anladım 😅😅 bende bunu çok düşünüyorum ama hiç merak edip yemedim.
    Niye sadece aydın acaba
  • 24-09-2022, 14:42:29
    #66
    Bu fiyata kokoreç yemek imkan dahilinde değil.

    Mesajı okudum ve devamlı müşterisi olduğum kokoreççi arkadaşı aradım şimdi. Gelen cevap;
    "Türkiye`de hangi il olduğu fark etmez. Ekmeği halk ekmekten alıyor, hayvanı kendisi kesip bağırsağı kendisi temizliyorsa, domates ve sebzeyi kendi bahçesinden topluyorsa; kar etmeden, zarar etmeyeceği yarım ekmek kokoreç fiyatı 20 TL - 25 TL olabilir. O fiyat bile imkansızda!" diyor.
    Tabi bunun kömürü, ıvırı zıvırını katmıyor bile. Kokoreç yerine pislik koysa o fiyata imkansız. Ya tezgah çalıntı, ya kokoreç çalıntı, ya da arkadaş o muhitteki rakibe gıcıklığına böyle bir eyleme girişti.
  • 24-09-2022, 14:42:41
    #67
    bytulu16 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dün gastronomi festivalinde bizim kokoreç ismail ustanın ellerinden iki çeyrek yedim tanesi 30 tl den :=)
    Afiyet olsun
  • 24-09-2022, 14:42:45
    #68
    XrDevil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Niye sadece aydın acaba
    Dediginiz yer Aydın çünkü zafer meydaninda
  • 24-09-2022, 15:20:06
    #69
    yUsUfAbaLI adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dediginiz yer Aydın çünkü zafer meydaninda
    Dediğimi anlamadınız hocam neden herkesin aklına aydın geliyor neden sadece aydın'da bu fiyat demek istemiştim
  • 24-09-2022, 15:24:22
    #70
    inanamadım
  • 24-09-2022, 15:25:50
    #71
    hiciste adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    inanamadım
    Aydın'a gelirseniz mutlaka uğrayın Zafer Meydanına
  • 24-09-2022, 15:40:48
    #72
    XrDevil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dediğimi anlamadınız hocam neden herkesin aklına aydın geliyor neden sadece aydın'da bu fiyat demek istemiştim
    Herkesi bilmem hocam ben Aydınlı olduğum için böyle birsey yazdım 😅