• 21-09-2022, 18:35:04
    #1
    Herkese selamlar arkadaşlar iphone 8 plus kullanıyorum ios 16 güncellemedim halen. Güncelleyen varsa ve bir sıkıntı yaşayıp yaşamadığını iletebilir mi acaba yavaşlama v.s. filan
  • 21-09-2022, 18:36:10
    #2
    11 için aşırı derece şarj gidiyor diyebilirim
  • 21-09-2022, 18:36:40
    #3
    kvp
    helpful
    Iphone 8 plus kullanmıyorum ama ios 16 güncellediğimde aşırı derecede su gibi şarj gidiyor...
  • 21-09-2022, 18:38:52
    #4
    13 için bile güncellemedim şahsen. Çok şarj yediğine dair yorumlar var.
  • 21-09-2022, 18:39:06
    #5
    @Alondark54; @kvp; valla çoğu yerde bunları okuduğum için bende güncellemedim. Sizin telefonlarda böyleyse benim telefonu mahveder
  • 21-09-2022, 18:39:40
    #6
    Cooper34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    13 için bile güncellemedim şahsen. Çok şarj yediğine dair yorumlar var.
    aynen hocam bende çok duyduğum için güncellemedim
  • 21-09-2022, 18:43:17
    #7
    Kurumsal PLUS
    11 için güncellemedim şarjı çok hızlı düşürüyormuş
  • 21-09-2022, 18:48:45
    #8
    Zekeriyafaik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    11 için güncellemedim şarjı çok hızlı düşürüyormuş
    hocam 11 den sonralarında böyle sorunlar varsa ben hiç güncellemeyeyim
  • 21-09-2022, 18:57:02
    #9
    Twitter Hesap Sağlayıcısı
    Xs var hocam günde 2 defa %100 yaparken 2 defa şarja takıyorum baya pil gidiyor güncellemeyin derim.