Herkese selamlar arkadaşlar iphone 8 plus kullanıyorum ios 16 güncellemedim halen. Güncelleyen varsa ve bir sıkıntı yaşayıp yaşamadığını iletebilir mi acaba yavaşlama v.s. filan