• 20-09-2022, 02:59:41
    #1
    Merhaba arkadaşlar,
    14 Pro Max 128Gb 21.900₺, kendi adıma faturalı. 2700₺ kayıt ücreti ile düz hesap 25.000₺.

    Yılbaşından önce kayıt yaptırırsam, 3 yıllık kullanım süresi 2 yıl olacak, çünkü 2023 olunca 1 yıl daha eksilecek.
    Çok sık cihaz değiştiren birisi değilim ancak, gelen güncellemelerden mi kaynaklı yoksa farklı bir şey mi var bilemem ancak pil sağlığı konusunda üzüyor, ve biraz da güncel kalmak istiyorum. Şu anki cihazım 12 Pro Max.
    Bunu Tr den satıp direkt yurt dışından almayı düşünüyorum, sizce alınır mı?

    Ya da alıp, ağustos ayına yakın satıp, 15 pro max çıkınca yurt dışından da alabilirim.
  • 20-09-2022, 03:05:42
    #2
    Envicti ile Güvenle Barın
    14 pro max nasıl 21.000 tl hocam
  • 20-09-2022, 03:11:17
    #3
    Priv8 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    14 pro max nasıl 21.000 tl hocam
    1099 dolar amerika fiyatı üstüne bahşiş verdi sanırım
  • 20-09-2022, 03:24:30
    #4
    Priv8 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    14 pro max nasıl 21.000 tl hocam
    MuTTi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1099 dolar amerika fiyatı üstüne bahşiş verdi sanırım
    Kendim alacağım, ya da arkadaşıma söyleyeceğim o alacak. Burada fiyat önemli değil, önemli olan mantıklı mı? Kafama takılan o.
  • 20-09-2022, 03:25:55
    #5
    Bence mantıklı hocam, fiyat yurt dışında daha uygun ki şuan çevremde de almanya ve amerikadan alanlar var.
  • 20-09-2022, 03:26:43
    #6
    Priv8 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    14 pro max nasıl 21.000 tl hocam
    MuTTi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1099 dolar amerika fiyatı üstüne bahşiş verdi sanırım
    AeroCS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence mantıklı hocam, fiyat yurt dışında daha uygun ki şuan çevremde de almanya ve amerikadan alanlar var.
    2 yıl kullanabilir miyim bilmiyorum
  • 20-09-2022, 03:28:11
    #7
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 yıl kullanabilir miyim bilmiyorum
    Kullanırsın hocam neden kullanamayasın
  • 20-09-2022, 08:55:16
    #8
    H.burada Bozum İşlemleri
    Valla pil konusununda haklısınız ios 16ya güncellediğimde telefonumu günde 3-4 kere şarja takmaya başlamıştım 2 gün dayanabildim geri ios 15e düşürdüm şuan günde 1 kere takıyorum şarja
  • 20-09-2022, 10:48:36
    #9
    Almak isteyenler Dubai - Deira'ya gidebilir. Hemen hemen tüm elektronik ürünler yarı yarıya fark ediyor.