Merhaba arkadaşlar,
14 Pro Max 128Gb 21.900₺, kendi adıma faturalı. 2700₺ kayıt ücreti ile düz hesap 25.000₺.

Yılbaşından önce kayıt yaptırırsam, 3 yıllık kullanım süresi 2 yıl olacak, çünkü 2023 olunca 1 yıl daha eksilecek.
Çok sık cihaz değiştiren birisi değilim ancak, gelen güncellemelerden mi kaynaklı yoksa farklı bir şey mi var bilemem ancak pil sağlığı konusunda üzüyor, ve biraz da güncel kalmak istiyorum. Şu anki cihazım 12 Pro Max.
Bunu Tr den satıp direkt yurt dışından almayı düşünüyorum, sizce alınır mı?

Ya da alıp, ağustos ayına yakın satıp, 15 pro max çıkınca yurt dışından da alabilirim.