Sol gözümde yukarı ve sağ tarafa bakarken bir kayma oluyor. Bunla ilgili yarın ameliyata gireceğim. Daha öncesinde bu ameliyata girenler varsa evde ne gibi hazırlıklar yapmalıyım?