• 18-09-2022, 14:30:55
    #1
    Herkese iyi forumlar dilerim.

    Profesyonel kameram ile video çekimler yapmaktayım, her zaman makinayı da yanımda taşıyamıyorum. (Tabi özel işlerde illa ki kamerayı yanımda bulunduracağım.)

    Bu nedenle piyasada ki örnek çalışmalarıda inceleyerek pratik olmasından dolayı akıllı telefon almayı düşündüm.

    iPhone 13 Pro Max 128 GB almayı düşünüyorum fakat fiyatları arttığı için biraz can sıkıcı olmaya başladı.

    Kullanım amacının %75 ve üzerisi video çekimi için olacak. 13'ün yerini aratmayacak biraz daha uygun fiyatlı marka/model tavsiyelerinizi bekliyorum.

    Şimdiden teşekkürler.
  • 18-09-2022, 14:33:40
    #2
    Galaxy s22 kamerası iPhone 13 ten çok daha iyi diye okumuştum bir yerde
  • 18-09-2022, 14:36:00
    #3
    CLL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Galaxy s22 kamerası iPhone 13 ten çok daha iyi diye okumuştum bir yerde
    Evet S22 ve S22+ not alıyorum teşekkürler, başka marka/model tavsiyeleride gelince karşılaştırmalar yaparız.

    Kullanan arkadaşlar varsa yoruma bekliyorum.
  • 18-09-2022, 15:03:14
    #4
    iLhanCanturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet S22 ve S22+ not alıyorum teşekkürler, başka marka/model tavsiyeleride gelince karşılaştırmalar yaparız.

    Kullanan arkadaşlar varsa yoruma bekliyorum.
    Size tavsiyem apple marka hariç telefon almayın! 14 pro 128 gb alabilirsiniz şu an 13 pro max yerine . Video için kullanacaksan donma kasma vs. Asla yok , iphonenin kamerasını başka telefonla kıyaslamak bile iphone ye haksızlık olur.
  • 18-09-2022, 15:05:07
    #5
    S22 sahibiyim, kamerası gerçekten mükemmel, şiddetle öneriyorum
  • 18-09-2022, 15:08:31
    #6
    siyahmeczup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Size tavsiyem apple marka hariç telefon almayın! 14 pro 128 gb alabilirsiniz şu an 13 pro max yerine . Video için kullanacaksan donma kasma vs. Asla yok , iphonenin kamerasını başka telefonla kıyaslamak bile iphone ye haksızlık olur.
    Haklısınız bu işi yapan arkadaşlardan çoğunluğu 13 kullanıyor ama onlar geçen sene bu telefonu alanlar şimdi 2 katı fiyat artışı var. Malesef işi maddiyata dökünce olaylar değişiyor ve alternatif bakmak en mantıklısı.