Herkes neden parayı 25 katına katlama tarafından bakmış anlamadım. Ben 400 TL sermaye ile 2.5 ayda haftada 3-4 gün çalışarak 20.000'den fazla kazandım. Benden daha iyi yeteneklere sahip, benden daha iyi, daha çok çalışacak birisi bu parayı da geçebilir. Tabi burada mesele sermayeyi katlamak değil. Sıfırdan para kazandırabilecek bir yeteneğe sahip olmak. Eldeki düşük sermayeyi de bu yeteneğimizin reklamı için harcamak. Ben web tasarım yapıyorum. Böyle bir yeteneğin varsa değerlendirebilirsin. Fakat sınava kadar böyle bir şeye kalkışmamanı tavsiye ederim. Çünkü ilk kazandığın 3000-5000 lira sana çok tatlı gelecek ve sürekli çalışmak para kazanmak isteyeceksin. Sonuç, yanmış bir üniversite sınavı. 2. senemde bilgisayar programcılığı anca tutturdum ona göre düşün. Ki derslerim gayet iyiydi. Kısacası sınavdan sonraya kadar kesinlikle tavsiye etmiyorum. Fakat gelecek seneye bir hazırlık oluşturman açısından bu sene bir yetenek edinebilirsin. Yazılım, tasarım, seo, web tasarım vs vs. Bu seneyi hazırlanarak geçirirsin üniversiteni kazandıktan sonra da işlere atılırsın.