Zaten 3 aylık tatil döneminde çalışarak mı gençliğini yaşayacak hocam, üstelik 17 yaşında? Zaten ömrü boyunca çalışacak, bari 17 yaşında uğraşmaz.
İşte sorun da tam olarak burada. Bu kendisinin suçu değil. Ben de 18 yaşındayım, günde 12 saat bazen de üzeri çalışıyorum. Türk gencinin kaderi bu.