• 17-09-2022, 20:16:50
    #1
    Çoğunlukla format için kullanacağım, lüks bir şey olmasına gerek yok fp ürünü tercihimdir, şimdiden teşekkürler
  • 17-09-2022, 20:21:14
    #2
    kingston almani öneririm yillardir kullanirim bi sorun görmedim
  • 17-09-2022, 20:25:29
    #3
    A-101'de satılan bu usb alınır mı arkadaşlar, gidip alayım hemen?

  • 17-09-2022, 20:45:58
    #4
    Kurumsal PLUS
    majesticmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kingston almani öneririm yillardir kullanirim bi sorun görmedim
    plastik girişli olanı tavsiye etmem.
  • 17-09-2022, 21:09:56
    #5
    70 lira verip sandisk ve 2.0 alacaksınız yani? 3.2 kingston var hocam hemde 32gb daha da ucuz.

    Tavsiyem: Kingston 32GB
  • 17-09-2022, 22:17:25
    #6
    cihan2m adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    A-101'de satılan bu usb alınır mı arkadaşlar, gidip alayım hemen?

    1 kaç hafta önce fotoğraf için aldım sorun yok hocam