• 17-09-2022, 19:34:59
    #1
    Selamun aleyküm Benim durum şuan çok kötü Babam Vefat Etti arkadan 1.5 sene sonra Annem Gözümün önünde vefat etti bu olaylar olmadan öncede sıkıntılarım vardı ama böyle değil idi annemin vefati çok üzdü beni hayattan zevk alamıyorum doğru cümle kuramıyorum arkadaşlarim ile konuşmak dan zevk almıyorum eşim ile bile konuşmuyorum doğru düzgün midem sürekli rahatsız kulak cınlamam var sanki bu dünyadan değilim insanlar bi garip geliyor bana napmam lazım.. En ufak şeyleri kafaya takıyorum sanki herkes benim arkamdan konuşuyor gibi geliyor Elhamdülillah işimi görüyorum da işte zevk yok hayattan Millet çok mutlu kendi içime kabandım önceden de böyle idim ama bu kadar çok değil idi Meselâ arkadaşım bir hata yapsin bende hemen bana bir şey olur'mu laf gelirmi gibi kuruyorum kafamdan.
  • 17-09-2022, 19:37:48
    #2
    bir bipolar hastası olarak net bir şekilde söyleyebilirim ki doktora başvurun. motivasyon videoları izleyerek youtube da konuşan depresyondan nasıl çıkarım gibi şeyler izleyerek kurtulamazsınız. psikolog ile başlayın. gerekli görürse sizi psikiyatriye sevk eder. psikiyatri gerekli görürse ilaç başlatır. her derdin bir dermanı vardır. çok geçmiş olsun saygılar.
  • 17-09-2022, 19:38:11
    #3
    Hocam güçlü kalmaya çalışın gerçekten zor bir durum ama ölüm dünyanın bir gerçeği dediğin gibi sevdiklerin ölünce dünya boş gibi geliyor ne araba ne ev hepsi boş yinede eşiniz için güçlü kalın
  • 17-09-2022, 19:39:22
    #4
    Harken adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam güçlü kalmaya çalışın gerçekten zor bir durum ama ölüm dünyanın bir gerçeği dediğin gibi sevdiklerin ölünce dünya boş gibi geliyor ne araba ne ev hepsi boş yinede eşiniz için güçlü kalın
    Kalmaya çalışıyorum ama kafamın içi dolu hocam
  • 17-09-2022, 19:39:51
    #5
    Kurumsal Üye
    Orunmuhammed adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamun aleyküm Benim durum şuan çok kötü Babam Vefat Etti arkadan 1.5 sene sonra Annem Gözümün önünde vefat etti bu olaylar olmadan öncede sıkıntılarım vardı ama böyle değil idi annemin vefati çok üzdü beni hayattan zevk alamıyorum doğru cümle kuramıyorum arkadaşlarim ile konuşmak dan zevk almıyorum eşim ile bile konuşmuyorum doğru düzgün midem sürekli rahatsız kulak cınlamam var sanki bu dünyadan değilim insanlar bi garip geliyor bana napmam lazım.. En ufak şeyleri kafaya takıyorum sanki herkes benim arkamdan konuşuyor gibi geliyor Elhamdülillah işimi görüyorum da işte zevk yok hayattan Millet çok mutlu kendi içime kabandım önceden de böyle idim ama bu kadar çok değil idi Meselâ arkadaşım bir hata yapsin bende hemen bana bir şey olur'mu laf gelirmi gibi kuruyorum kafamdan.
    Mide bulantısı kulak çınlaması sersemlik anemi demir ekslikliginden olabilir diğerleri için bir psikolog görünün. Bende kardeşimi kaybettigimde öyleydi şuan şükür iyiyim. Yaşadığımız dünyaya haberlere bakınca göçüp gidenler iyiki bu eziyeti çekmiyor diyor insan.
  • 17-09-2022, 19:40:03
    #6
    Valla anne baba tarafından gelen ölümlerin etkisi bi ömür sürer. Bu kesin. Yogun bi uğraş bul oyala uyustur kendini. Yanlış anlama dalga da gecmiyom ciddiyim valla yol verme kavgası vs tanımadığın birileriyle kavga et , darp ettir kendini. Anca bu şekil hayata tutunabilsir.
  • 17-09-2022, 19:40:09
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Aleyküm selam başınız sağ olsun annesi vefat etmiş birine üzülme demek olmaz olamaz yani
    Lakin sabır ediniz acınızı bir nebze olsun hissettim tamamıyla anlamam mümkün değil başa gelmeden Allah yardımcınız olsun hayatta hep mutluluk bulsun bugünden sonra sizi.
  • 17-09-2022, 19:40:11
    #8
    oktayonat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bir bipolar hastası olarak net bir şekilde söyleyebilirim ki doktora başvurun. motivasyon videoları izleyerek youtube da konuşan depresyondan nasıl çıkarım gibi şeyler izleyerek kurtulamazsınız. psikolog ile başlayın. gerekli görürse sizi psikiyatriye sevk eder. psikiyatri gerekli görürse ilaç başlatır. her derdin bir dermanı vardır. çok geçmiş olsun saygılar.
    Psikiyatri gitsem yardim çı olurmu Hocam konuşmak bana hiçbir fayda etmez psikolok ile emınım
  • 17-09-2022, 19:40:55
    #9
    Orunmuhammed adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamun aleyküm Benim durum şuan çok kötü Babam Vefat Etti arkadan 1.5 sene sonra Annem Gözümün önünde vefat etti bu olaylar olmadan öncede sıkıntılarım vardı ama böyle değil idi annemin vefati çok üzdü beni hayattan zevk alamıyorum doğru cümle kuramıyorum arkadaşlarim ile konuşmak dan zevk almıyorum eşim ile bile konuşmuyorum doğru düzgün midem sürekli rahatsız kulak cınlamam var sanki bu dünyadan değilim insanlar bi garip geliyor bana napmam lazım.. En ufak şeyleri kafaya takıyorum sanki herkes benim arkamdan konuşuyor gibi geliyor Elhamdülillah işimi görüyorum da işte zevk yok hayattan Millet çok mutlu kendi içime kabandım önceden de böyle idim ama bu kadar çok değil idi Meselâ arkadaşım bir hata yapsin bende hemen bana bir şey olur'mu laf gelirmi gibi kuruyorum kafamdan.


    https://www.youtube.com/watch?v=Nb5II3kwepU