oktayonat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bir bipolar hastası olarak net bir şekilde söyleyebilirim ki doktora başvurun. motivasyon videoları izleyerek youtube da konuşan depresyondan nasıl çıkarım gibi şeyler izleyerek kurtulamazsınız. psikolog ile başlayın. gerekli görürse sizi psikiyatriye sevk eder. psikiyatri gerekli görürse ilaç başlatır. her derdin bir dermanı vardır. çok geçmiş olsun saygılar.
Psikiyatri gitsem yardim çı olurmu Hocam konuşmak bana hiçbir fayda etmez psikolok ile emınım