Airsoft ile ilgilinen var mı?
7
●156
- 15-09-2022, 23:57:26Colt 1911 almayı düşünüyorum ama hangi marka iyidir?Caty adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
cybergun mı umarex mi?
Tabancanın modeli nedir hocamUCDigital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 16-09-2022, 00:32:18Pistol konusunda çok bilgim yok. M4 kullanıyorum ben genelde. Öneri isterseniz: Evike Custom "Optic Thunder" M4 Airsoft AEG Rifle kullanıyorum, kesinlikle öneririm.karahan29 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-09-2023, 15:25:47karahan29 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Umarex silahlarda tamir işlemleri ve noozle kırılan parça temini daha kolay olacaktır. Soğuk havalarda veya seri atışlarda gaz sıkışması veya donması sonucu blowback özellikli airsoft tabancalarda parça kırılması sorunu yaşamanız muhtemeldir. Buna dikkat etmenizi öneririm - 04-09-2023, 15:27:49ASG CZ 75 P-07 DUTY SİYAH BLOWBACK[/QUOTE]UCDigital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ek olarak arkadaşımızın bahsettiği silah önerilen bir tabancadır ve kalitelidir. Eğer Glock sevdanız yoksa CZ serisi gayet iyidir. Almışken iyi bir tabanca almanız önemlidir zira alan oyunlarında çok sık kullanacaksınız
