• 15-09-2022, 23:05:28
    #1
    Airsoft ile ilgilinen var mı?
  • 15-09-2022, 23:23:50
    #2
    Merak ettiğiniz nedir?
  • 15-09-2022, 23:33:20
    #3
    Airsoft tabanca satıyorum ilgileniyorsanız blowbackli
  • 15-09-2022, 23:57:26
    #4
    Caty adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merak ettiğiniz nedir?
    Colt 1911 almayı düşünüyorum ama hangi marka iyidir?

    cybergun mı umarex mi?

    UCDigital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Airsoft tabanca satıyorum ilgileniyorsanız blowbackli
    Tabancanın modeli nedir hocam
  • 16-09-2022, 00:32:18
    #5
    karahan29 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Colt 1911 almayı düşünüyorum ama hangi marka iyidir?
    cybergun mı umarex mi?
    Tabancanın modeli nedir hocam
    Pistol konusunda çok bilgim yok. M4 kullanıyorum ben genelde. Öneri isterseniz: Evike Custom "Optic Thunder" M4 Airsoft AEG Rifle kullanıyorum, kesinlikle öneririm.
  • 16-09-2022, 13:50:48
    #6
    Tabancanın modeli nedir hocam[/QUOTE]

    ASG CZ 75 P-07 DUTY SİYAH BLOWBACK
  • 04-09-2023, 15:25:47
    #7
    karahan29 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Colt 1911 almayı düşünüyorum ama hangi marka iyidir?

    cybergun mı umarex mi?



    Tabancanın modeli nedir hocam

    Umarex silahlarda tamir işlemleri ve noozle kırılan parça temini daha kolay olacaktır. Soğuk havalarda veya seri atışlarda gaz sıkışması veya donması sonucu blowback özellikli airsoft tabancalarda parça kırılması sorunu yaşamanız muhtemeldir. Buna dikkat etmenizi öneririm
  • 04-09-2023, 15:27:49
    #8
    UCDigital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tabancanın modeli nedir hocam
    ASG CZ 75 P-07 DUTY SİYAH BLOWBACK[/QUOTE]

    Ek olarak arkadaşımızın bahsettiği silah önerilen bir tabancadır ve kalitelidir. Eğer Glock sevdanız yoksa CZ serisi gayet iyidir. Almışken iyi bir tabanca almanız önemlidir zira alan oyunlarında çok sık kullanacaksınız