• 15-09-2022, 17:28:08
    #1
    İstisna belgesi ile açılmış ve gerekli bildirimleri/ayarları yapılmış hesaba sadece kurumsal/ticari yerlerden mi ödeme alabiliriz?
    İş yaptığımız herkesin şirketi yok. Bunlardan aldığımız ödemeleri de bu hesaba alabilir miyiz?
    Mantıken alabilmemiz gerekiyor. Fatura vs olsa belki ama zaten bizi karşı tarafın şirketinin olması ya da olmaması ilgilendirmemeli.
    Şahıslara sunacağımız hizmet için parayı hesaba alıp hizmeti sunduğumuz takdirde bir sorun olur mu dersiniz?
  • 18-09-2022, 18:11:53
    #2
    Herkesin mi müşterisi kurumsal 🧐
  • 19-09-2022, 00:17:55
    #3
    benim de merak ettigim bi konu bu.mantıksal olarak her türlü ödeme gelmesi gerek ama resmi bi cevap bulamadım bunla ilgili.sadece şirketlerden ödeme geliyorsa sıkıntı...