Yurtdışı telefon alacaktım ama - - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Yurtdışı telefon alacaktım ama -
14
●
1.026
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Yurtdışı telefon alacaktım ama -
1
2
15-09-2022, 13:58:18
#10
maxipowers
SaruCan adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Evet hocam işletebilirsin
üstat belli bir tarihi varmı çıkış yaptıktan bu kadar gün ay sonra diye biliyormusunz?
ilginize tşk.
15-09-2022, 13:58:23
#11
SaruCan
kardelenkurt adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
peki gir çık yapıp kayıtsız telefonu işletince sonra sıkıntı oluyor mu? süresiz kullanabilir miyiz?
Hayır sıkıntı olmaz süresiz kullanırsın sadece 3 sene sadece senin üzerine olan hat çalışır telefonda sonrasında tüm hatlara açık hale gelir
15-09-2022, 14:46:48
#12
dijitalartiz
SaruCan adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Sadece kimlikle çıkabildiğiniz yerler de dahil buna kıbrısa bulgaristana gürcistana vs gidip gelseniz de oluyor problem yok
Bulgaristan değildir o Bulgaristan olsa duramazsınız
KKTC, Azerbaycan, Gürcistan, Moldova, Ukrayna
15-09-2022, 15:12:33
#13
SaruCan
dijitalartiz adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bulgaristan değildir o Bulgaristan olsa duramazsınız
KKTC, Azerbaycan, Gürcistan, Moldova, Ukrayna
Büyük bir problemi çözdüysek eğer tamamdır
15-09-2022, 17:42:10
#14
Chilai
hocam yurtdışı cihazda ticaret yapamadığınız için çok tavsiye etmem açıkçası
22-09-2022, 23:50:44
#15
anilalps
Hocam dm kutunuz dolu boşaltın yazın isterseniz
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler