• 15-09-2022, 09:25:37
    #1
    Uzun süredir hem forum hem bulunduğum çevrede yurt dışı cihaz arıyordum 2 günden beri geçici uzatmaların durdurulduğu yönünde söylemler duyuyorum bu doğrumu?
  • 15-09-2022, 09:28:31
    #2
    maalesef. yurtdışına çıkabilecekseniz alınca karlı oluyor halen
  • 15-09-2022, 10:48:57
    #3
    esrefyasa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    maalesef. yurtdışına çıkabilecekseniz alınca karlı oluyor halen
    120yi aradıklarını gördüm çoğu kişinin bende aradım kullanım süresi uzatma sistemi kapatılmış.
  • 15-09-2022, 11:24:14
    #4
    Lareda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    120yi aradıklarını gördüm çoğu kişinin bende aradım kullanım süresi uzatma sistemi kapatılmış.
    35 Binlik telefonu 19 bine alıyorsun 2700tl pasaport kaydıyla bir güzel kullanıyorsun olan bu
  • 15-09-2022, 13:21:29
    #5
    SaruCan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    35 Binlik telefonu 19 bine alıyorsun 2700tl pasaport kaydıyla bir güzel kullanıyorsun olan bu
    Çok fazla bilgi kirliliği varda bu süreç nasıl oluyor yurt dışına çıkmak şartmı vs aydınlatırsanız çok sevinirim
  • 15-09-2022, 13:23:06
    #6
    Lareda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok fazla bilgi kirliliği varda bu süreç nasıl oluyor yurt dışına çıkmak şartmı vs aydınlatırsanız çok sevinirim
    Sadece kimlikle çıkabildiğiniz yerler de dahil buna kıbrısa bulgaristana gürcistana vs gidip gelseniz de oluyor problem yok
  • 15-09-2022, 13:38:00
    #7
    SaruCan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sadece kimlikle çıkabildiğiniz yerler de dahil buna kıbrısa bulgaristana gürcistana vs gidip gelseniz de oluyor problem yok
    2 ay önce kıbrısa gittim geldim. yeni kayıtsız telefon alır isem işletebilirmiyim?
  • 15-09-2022, 13:38:55
    #8
    maxipowers adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 ay önce kıbrısa gittim geldim. yeni kayıtsız telefon alır isem işletebilirmiyim?
    Evet hocam işletebilirsin
  • 15-09-2022, 13:54:13
    #9
    SaruCan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet hocam işletebilirsin
    peki gir çık yapıp kayıtsız telefonu işletince sonra sıkıntı oluyor mu? süresiz kullanabilir miyiz?