• 14-09-2022, 21:22:35
    #10
    bebekforum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sosyal medyadan her duyduğunuz gördüğünüz şeye itibar etmeyin. O kadar yalan haber dönüyor ki? Benim mesleğim gazeteci ben mesleğim icabı bir çok yurt dışı seyahate gittim. Telefon alıp yurt dışından pasaportuna kayıt etme hakkın var. Bir de iPhonelar diyor. O zaman diğer marka telefon alabilirsin iPhone alamazsın. Ne kadar saçma…. Bari atıyorlar inandırıcı atsınlar… 🤣
    Hocam konuda bahsedilen pasaport kayıt değil, 2 aylık geçici kayıt. Pandemide gelmişti bu sistem.

    iPhone deme sebebi sadece iphone kullananlar yaptırıyordu. Androidlere zaten imei repair yapılıyor çoğu modele
  • 14-09-2022, 21:29:59
    #11
    Kesin bir açıklama yok hocam,Toki yüzünden bazı sistemler çöktü diye biliyorum 1-2 hafta geçsin daha e-devlete ağırlık olucak çünkü
  • 14-09-2022, 21:30:11
    #12
    Evet sona erecek Apple pandemi sebbiyle geçici kayıt istisna tanıyordu ama artık olmayacak sanırım cihazları silecekler
  • 14-09-2022, 21:32:24
    #13
    sezon bitti. gir çık yapan yok ellerindeki pasaportlara yeni yönetmelik geldi. başkası üzerinden turkiye.gov.tr harici artık yapılamayacak. yine şanlısınız kurtuldunuz. iş dlandırılmaya gidiyordu
  • 14-09-2022, 21:37:45
    #14
    THK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sezon bitti. gir çık yapan yok ellerindeki pasaportlara yeni yönetmelik geldi. başkası üzerinden turkiye.gov.tr harici artık yapılamayacak. yine şanlısınız kurtuldunuz. iş dlandırılmaya gidiyordu
    Anlamadım? Ne demek istedimiz hocam.
  • 14-09-2022, 21:43:04
    #15
    Type adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam konuda bahsedilen pasaport kayıt değil, 2 aylık geçici kayıt. Pandemide gelmişti bu sistem.

    iPhone deme sebebi sadece iphone kullananlar yaptırıyordu. Androidlere zaten imei repair yapılıyor çoğu modele
    2 aylık gecici kayıt veya 1 yıllık kayıtı birileri kafasına göre yapmıyor. BTK yapıyor. yurtdışından giriş yapan Tc kimlik kartı veya pasaport kaydı ile geçici kullanım uzatma yaptırıyor. bu işte ya kimlik ya pasaport. yurtdışına çıkmayan biri kesinlikle yapamaz.
  • 14-09-2022, 21:50:03
    #16
    Optical adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet sona erecek Apple pandemi sebbiyle geçici kayıt istisna tanıyordu ama artık olmayacak sanırım cihazları silecekler
    apple ile ne alakası var
  • 14-09-2022, 22:10:13
    #17
    Arkadaşlar 120 yi arayın son noktadır. Az önce aradık daha açılmayacağı bilgisi verildi
  • 14-09-2022, 22:18:29
    #18
    Bende merak ettim aradım, pandemi yüzünden gelen sistemin sonlandığını söylediler. Görünen o ki sarı site yurtdışı telefon çöplüğüne dönecek kısa süre içinde