Hocam konuda bahsedilen pasaport kayıt değil, 2 aylık geçici kayıt. Pandemide gelmişti bu sistem.
iPhone deme sebebi sadece iphone kullananlar yaptırıyordu. Androidlere zaten imei repair yapılıyor çoğu modele
2 aylık gecici kayıt veya 1 yıllık kayıtı birileri kafasına göre yapmıyor. BTK yapıyor. yurtdışından giriş yapan Tc kimlik kartı veya pasaport kaydı ile geçici kullanım uzatma yaptırıyor. bu işte ya kimlik ya pasaport. yurtdışına çıkmayan biri kesinlikle yapamaz.