Mac ekranı açma - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Mac ekranı açma
9
●
182
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Mac ekranı açma
1
2
14-09-2022, 15:37:27
#1
HakanDemirci
Arkadaşlar daha önce MacBook kullanmadım Bu ekran çıktı karşıma ne yapabilirim internete klavyeden nasıl açabilirim
Yardımcı olabilecek var mı
14-09-2022, 15:38:32
#2
creaficistanbul
İnternet e bağlanması gerekiyor hocam
14-09-2022, 15:41:25
#3
HakanDemirci
creaficistanbul adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
İnternet e bağlanması gerekiyor hocam
Nası Bağlanacağımı bilmiyorum ki
14-09-2022, 15:53:24
#4
creaficistanbul
HakanDemirci adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Nası Bağlanacağımı bilmiyorum ki
sonraki dediğinde gelir muhtemelen eğer gelmiyorsa usbden ethernet çıkış aparatları var onunla kabşoşu da bağlayabilirsin
14-09-2022, 15:53:44
#5
Jazeera
Sonraki diyeceksin, sonra gelen ekrandan wifi secip sifre gireceksin. Wifi yoksa Telefondan wifi paylas gecici olarak aktive edebilmek icin.
14-09-2022, 16:11:39
#6
HakanDemirci
creaficistanbul adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
sonraki dediğinde gelir muhtemelen eğer gelmiyorsa usbden ethernet çıkış aparatları var onunla kabşoşu da bağlayabilirsin
Sonraki butonu aktif değil
Jazeera adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Sonraki diyeceksin, sonra gelen ekrandan wifi secip sifre gireceksin. Wifi yoksa Telefondan wifi paylas gecici olarak aktive edebilmek icin.
Hocam bu bildiğimiz internet kablosu girmiyor sanırım çevrili olması lazım
14-09-2022, 16:19:25
#7
creaficistanbul
HakanDemirci adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Sonraki butonu aktif değil
Hocam bu bildiğimiz internet kablosu girmiyor sanırım çevrili olması lazım
aynen ekstra bir aparat oluyor ethernet girişi air ve güncel cihazlarda genelde olmuyor
14-09-2022, 16:20:55
#8
amrdvn
usb ile telefondan internet paylaşımı deneyin hocam. yada yukarıda elma logosuna tıklayın menu vs açılmıyormu?
14-09-2022, 16:36:16
#9
HakanDemirci
creaficistanbul adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
aynen ekstra bir aparat oluyor ethernet girişi air ve güncel cihazlarda genelde olmuyor
O zaman aparat almak gerekiyor
amrdvn adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
usb ile telefondan internet paylaşımı deneyin hocam. yada yukarıda elma logosuna tıklayın menu vs açılmıyormu?
Elma cihazına tıklayınca çıkmıyor Wi-Fi simgesi çıkmıyor Klavyeden tuşlara basıp çıksa onu bilmiyorum
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler