• 14-09-2022, 15:37:27
    #1
    Arkadaşlar daha önce MacBook kullanmadım Bu ekran çıktı karşıma ne yapabilirim internete klavyeden nasıl açabilirim
    Yardımcı olabilecek var mı
  • 14-09-2022, 15:38:32
    #2
    İnternet e bağlanması gerekiyor hocam
  • 14-09-2022, 15:41:25
    #3
    creaficistanbul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnternet e bağlanması gerekiyor hocam
    Nası Bağlanacağımı bilmiyorum ki
  • 14-09-2022, 15:53:24
    #4
    HakanDemirci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nası Bağlanacağımı bilmiyorum ki
    sonraki dediğinde gelir muhtemelen eğer gelmiyorsa usbden ethernet çıkış aparatları var onunla kabşoşu da bağlayabilirsin
  • 14-09-2022, 15:53:44
    #5
    Sonraki diyeceksin, sonra gelen ekrandan wifi secip sifre gireceksin. Wifi yoksa Telefondan wifi paylas gecici olarak aktive edebilmek icin.
  • 14-09-2022, 16:11:39
    #6
    creaficistanbul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sonraki dediğinde gelir muhtemelen eğer gelmiyorsa usbden ethernet çıkış aparatları var onunla kabşoşu da bağlayabilirsin
    Sonraki butonu aktif değil
    Jazeera adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sonraki diyeceksin, sonra gelen ekrandan wifi secip sifre gireceksin. Wifi yoksa Telefondan wifi paylas gecici olarak aktive edebilmek icin.
    Hocam bu bildiğimiz internet kablosu girmiyor sanırım çevrili olması lazım
  • 14-09-2022, 16:19:25
    #7
    HakanDemirci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sonraki butonu aktif değil

    Hocam bu bildiğimiz internet kablosu girmiyor sanırım çevrili olması lazım
    aynen ekstra bir aparat oluyor ethernet girişi air ve güncel cihazlarda genelde olmuyor
  • 14-09-2022, 16:20:55
    #8
    usb ile telefondan internet paylaşımı deneyin hocam. yada yukarıda elma logosuna tıklayın menu vs açılmıyormu?
  • 14-09-2022, 16:36:16
    #9
    creaficistanbul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aynen ekstra bir aparat oluyor ethernet girişi air ve güncel cihazlarda genelde olmuyor
    O zaman aparat almak gerekiyor
    amrdvn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    usb ile telefondan internet paylaşımı deneyin hocam. yada yukarıda elma logosuna tıklayın menu vs açılmıyormu?
    Elma cihazına tıklayınca çıkmıyor Wi-Fi simgesi çıkmıyor Klavyeden tuşlara basıp çıksa onu bilmiyorum