creaficistanbul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
aynen ekstra bir aparat oluyor ethernet girişi air ve güncel cihazlarda genelde olmuyor
O zaman aparat almak gerekiyor
amrdvn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
usb ile telefondan internet paylaşımı deneyin hocam. yada yukarıda elma logosuna tıklayın menu vs açılmıyormu?
Elma cihazına tıklayınca çıkmıyor Wi-Fi simgesi çıkmıyor Klavyeden tuşlara basıp çıksa onu bilmiyorum