• 13-09-2022, 15:07:28
    #1
    Selam arkadaşlar apple developer hesap satışları tekrarmı yasaklandı alım konularını göremiyorum forumda çünkü ?
  • Kabul Edilen Cevap
    • 1 Beğeni
      • Apple Developer hesap alışı veya satışı için ticari konu açmak isteyen kullanıcılar Kurumsal üyelik veya Kurumsal Plus üyelik rankına sahip olmalıdır.
  • 13-09-2022, 15:08:03
    #2
    Yasak değil ama sadece kurallar getirildi hocam
  • 13-09-2022, 15:08:16
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Aleyküm selam apple yasaklandı diye hatırlıyorum
  • 13-09-2022, 15:09:55
    #4
    tlga_kurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yasak değil ama sadece kurallar getirildi hocam
    Forumda alım konusu göremedim hiçbir tane hocam
  • 13-09-2022, 15:10:48
    #5
    Murataraz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Forumda alım konusu göremedim hiçbir tane hocam
    Apple Developer hesap alış ve satışlarındaki yasak aşağıdaki kurallar dahilinde kaldırılmıştır.

    Apple Developer Hesapları İçin Ticari Konu Açma Şartları

    • Apple Developer hesap alışı veya satışı için ticari konu açmak isteyen kullanıcılar Kurumsal üyelik veya Kurumsal Plus üyelik rankına sahip olmalıdır.
  • 13-09-2022, 17:55:39
    #6
    Devam ediyor. Ama forumda kurumsal şartı var. Dışarıda da piyasa kötü. O yüzden ortalık sakin
  • 13-09-2022, 18:57:16
    #7
    Bu cevap, moderatörlerimiz tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    • Apple Developer hesap alışı veya satışı için ticari konu açmak isteyen kullanıcılar Kurumsal üyelik veya Kurumsal Plus üyelik rankına sahip olmalıdır.