Herkese iyi geceler arkadaşlar. Bi domaini isimtescil'e transfer etmek istedim. EEP kodunu aldım ve girip ödemeyi yaptım. Sonrasında devam eden transfer işlemlerime geldiğimde " Kontaklar Hatalı İşlem Başlatılamıyor." diye uyarı gördüm. Whois gizliliğini kaldırdım 3 -4 gün önce transferde sorun çıkmaması için ama bazı whois sistemlerinde bazı alanlar hala gizli görünüyor . Fakat şöyle birşey fark ettim, verilen hatanın yanında bulunan "detay" butonuna tıkladığımda ;

"Transfer Şifresi Doğrulandı."
"İşleminiz devam ediyor."
"Transfer Kaydı Başlatıldı."

Bilgilerini görüyorum. Transferde hata mı var? Yoksa başka bir sorun mu var?