• 12-09-2022, 21:37:16
    #1
    Arkadaşar elime hatalı basılmış 100 TL geçti. Maddi değeri internette çok farklı. Sizce ederi nedir?

  • 12-09-2022, 21:38:00
    #2
    Benim gözümde 100 lira eder ama başkaları bunu nasıl değerlendirir bilemem.
  • 12-09-2022, 21:39:35
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Argonaut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşar elime hatalı basılmış 100 TL geçti. Maddi değeri internette çok farklı. Sizce ederi nedir?

    koleksiyoncular iyi paraya alıyor hocam. bu arada hata nerde tam olarak göremedim
  • 12-09-2022, 21:40:31
    #4
    Corrsy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    koleksiyoncular iyi paraya alıyor hocam. bu arada hata nerde tam olarak göremedim
    sağ alta bakınız 100 sayısı yanlış basılmış.
  • 12-09-2022, 21:40:37
    #5
    Corrsy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    koleksiyoncular iyi paraya alıyor hocam. bu arada hata nerde tam olarak göremedim
    0 eksik hocam
  • 12-09-2022, 21:41:43
    #6
    Hocam diğer yüzünü de gösterir misiniz? Paranın sağlığı ne durumda oda önemlii
  • 12-09-2022, 21:43:06
    #7
    anildnmz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam diğer yüzünü de gösterir misiniz? Paranın sağlığı ne durumda oda önemlii
    Resim yeni, para da gayet iyi durumda.
  • 12-09-2022, 21:45:28
    #8
    Argonaut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Resim yeni, para da gayet iyi durumda.
    Hocam paranın serisi önemli , herkes almaz koleksiyoncu olsa da ama hatalı toplayanlar var onlar alır ama öyle çok para edecek diye düşünmeyin.
  • 12-09-2022, 21:49:26
    #9
    Yani fiyatı kestiremiyorum ama Facebook ta para koleksiyoner grubu var orda bir kaç kişiyi sorarsanız gerçek ederini öğrenirsiniz.
    Buyurun :
    https://www.facebook.com/groups/6226...802/?ref=share