zoho nun free versiyonunda imap/pop yok. sadece uygulama üzerinden mail transferi olabiliyormuş. mail ru da domain ekledim, ne mx belli neden dkim verilerini alabiliyorum. mail adresini nereden açacağımı bulamadım. yandex e kötü diyorduk nelere kaldık yok ki tr de bir firma da "alın yavrularım size bedeva domain de kullanabileceğiniz mail, XX fiyat ücretsiz, sonrası XX fiyat" gibi. vds al, ip ni görünür yap sonra uğraş birde ddos la.