• 11-09-2022, 20:31:54
    #1
    Abilerim öğrenciyim yarın okul açılıyor malum sizden para vs istemiyorum sadece durumum olmadığından İstanbul kartıma abonman yapmam lazım yapabilecek bir abim kardeşim varsa yardım ederse çok sevinirim hayırlı akşamlar dilerim herkese.
  • 11-09-2022, 20:34:05
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bende öğrenciyim reis dershaneye gideceğim 4 bin TL açığım var ne yapacağım bilmiyorum bu ülkede yaşanılmaz valla