Yardımınıza ihtiyacım var - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Yardımınıza ihtiyacım var
1
●
150
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Yardımınıza ihtiyacım var
11-09-2022, 20:31:54
#1
Mertkral
Abilerim öğrenciyim yarın okul açılıyor malum sizden para vs istemiyorum sadece durumum olmadığından İstanbul kartıma abonman yapmam lazım yapabilecek bir abim kardeşim varsa yardım ederse çok sevinirim hayırlı akşamlar dilerim herkese.
11-09-2022, 20:34:05
#2
Eatalay
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Bende öğrenciyim reis dershaneye gideceğim 4 bin TL açığım var ne yapacağım bilmiyorum bu ülkede yaşanılmaz valla
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler