• 11-09-2022, 19:52:34
    #37
    Bu para en iyi R10da degerlenir cunku ekonomiden bir tek r10 etkilenmiyor, site harcamalari, alim satim vs yapilabilir. Onun disinda fikir vermek icin kendimi zorluyorum ama cikmiyor Yapacaginiz en iyi sey ilginiz olan sevdiginiz bir alanda ilerlemek, bu sekilde paraniz olmasa dahi insanlar bilginize odeme yaparlar.
  • 11-09-2022, 20:01:18
    #38
    can44 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu para en iyi R10da degerlenir cunku ekonomiden bir tek r10 etkilenmiyor, site harcamalari, alim satim vs yapilabilir. Onun disinda fikir vermek icin kendimi zorluyorum ama cikmiyor Yapacaginiz en iyi sey ilginiz olan sevdiginiz bir alanda ilerlemek, bu sekilde paraniz olmasa dahi insanlar bilginize odeme yaparlar.
    Evet doğru söylüyorsunuz eminim ben ve bir sürü kişi sözlerinizden faydalanacaktır teşekkürler
  • 11-09-2022, 20:14:06
    #39
    şu devirde hiçbir şey..
  • 11-09-2022, 20:21:30
    #40
    Al sat dışında aklıma bir şey gelmiyor hocam. 100TL'ye bir ürün alıp 120TL'ye satabilirsiniz diye düşünüyorum.
  • 11-09-2022, 21:12:11
    #41
    Udemyden grafik tasarım eğitimi al izle öğren sonra grafik tasarımı yap sat. Ama sixe kolay işlet lazım anlaşılan hemen 100 TL olsun 200-300-500-1000. Öyleyse kolay değil o
  • 11-09-2022, 21:35:59
    #42
    CanCan93 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şu devirde hiçbir şey..
    Maalesef doğru hocam....
    Prens55 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Udemyden grafik tasarım eğitimi al izle öğren sonra grafik tasarımı yap sat. Ama sixe kolay işlet lazım anlaşılan hemen 100 TL olsun 200-300-500-1000. Öyleyse kolay değil o
    Hocam öyle değil ben ufakta olsa kâr etmek istiyorum.
  • 11-09-2022, 21:53:51
    #43
    Mebla.
  • 12-09-2022, 06:16:30
    #44
    exubertist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mebla.
    Sağolun hocam
  • 12-09-2022, 06:43:10
    #45
    valla dün cebimdeki 20 TL ile 670 yapıp çektim şükür haram ama para işte sonuçta 😁 (YTD)