• 10-09-2022, 20:34:11
    #10
    PATRON54 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Telefonda ki yazıları okuyamıyor musun? Normal de gözlüğe alışma sürecinde genel de baş dönmesi ve tuhaflık hissedersiniz. Yakını görmekte zorluk yaşamamanız gerekiyor. Çocukluktan beri kullanıyorum, bende de uzağı görememe problemi var.
    Telefonun ekranını net göremiyorum bakmaya çalışınca ağrı yapıyor sadece telefonada değil yakını şuanda puslu görüyorum İnşallah geçer
  • 10-09-2022, 21:30:14
    #11
    4-5 gun ben de çile çekmiştim ama sonra hergun iyi ki bu gozlugu takmışım diyorum.

    Geçmiş olsun.
  • 10-09-2022, 22:03:19
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bedirhan Bey Merhaba ; 40 yaşın üzerinde misiniz ?
  • 10-09-2022, 22:29:12
    #13
    Sana tavsiyem gözlüğe alışmak yerine lens al lense alışmaya çalış.
  • 10-09-2022, 23:14:52
    #14
    yasarhunoptik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bedirhan Bey Merhaba ; 40 yaşın üzerinde misiniz ?
    Hayır hocam 19 yaşındayım
    fbdogmus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sana tavsiyem gözlüğe alışmak yerine lens al lense alışmaya çalış.
    Onu düşündümde maalesef ekonomik açıdan masraflı geldi önümüzdeki 6-7 ay içinde düşünebilirim teşekkür ederim
  • 10-09-2022, 23:30:42
    #15
    Gözlerin daha alışmamış sanırım.
    Sorun devam ederse 3 gün sonra doktora gidip anlatın sorununuzu.
    Yabana atmayın
  • 11-09-2022, 00:54:23
    #16
    Eğer 19 yaşındaysanız aldığınız gözlükle yakın probleminiz olmaması gerekiyor.
    Gözlüğü 1 hafta daha kullanın sorun devam edecek olursa tekrar göz hekiminizi ziyaret etmenizi öneririm.Sağlıklı günler dileriz.
  • 11-09-2022, 15:14:58
    #17
    İlk 1 hafta dünya size daha güzel daha parlak gelebilir hocam Sonrasında normale dönecektir.