Telefonda ki yazıları okuyamıyor musun? Normal de gözlüğe alışma sürecinde genel de baş dönmesi ve tuhaflık hissedersiniz. Yakını görmekte zorluk yaşamamanız gerekiyor. Çocukluktan beri kullanıyorum, bende de uzağı görememe problemi var.
Telefonun ekranını net göremiyorum bakmaya çalışınca ağrı yapıyor sadece telefonada değil yakını şuanda puslu görüyorum İnşallah geçer