PATRON54 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Gözlük kullananlar konuya bakabilir mi?
16
●400
- 10-09-2022, 20:34:11Telefonun ekranını net göremiyorum bakmaya çalışınca ağrı yapıyor sadece telefonada değil yakını şuanda puslu görüyorum İnşallah geçer
- 10-09-2022, 21:30:144-5 gun ben de çile çekmiştim ama sonra hergun iyi ki bu gozlugu takmışım diyorum.
Geçmiş olsun. - 10-09-2022, 22:03:19Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Bedirhan Bey Merhaba ; 40 yaşın üzerinde misiniz ?
- 10-09-2022, 23:14:52Hayır hocam 19 yaşındayımyasarhunoptik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Onu düşündümde maalesef ekonomik açıdan masraflı geldi önümüzdeki 6-7 ay içinde düşünebilirim teşekkür ederimfbdogmus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 11-09-2022, 00:54:23Eğer 19 yaşındaysanız aldığınız gözlükle yakın probleminiz olmaması gerekiyor.
Gözlüğü 1 hafta daha kullanın sorun devam edecek olursa tekrar göz hekiminizi ziyaret etmenizi öneririm.Sağlıklı günler dileriz.
Sonrasında normale dönecektir.