• 10-09-2022, 13:23:20
    #1
    beyler şöyle bir site kurdum bunu ilerletsem nasıl olur dahada geliştirsem ileride nasıl kazanç saglarım sahibinden telif atar mı öyle hukuku bir sorun yaşarmıyım başımız agrımasın şuan ne sitesi açmak mantıklı sizce veya şuan ne iş yapabilirim fikirleri bekliyorum site adresi şu bi bakın eksik varmı acık varmı pek anlamam bu işlerden
    https://ilanedelim.xyz/
  • 10-09-2022, 13:30:36
    #2
    kazanç sağlamak için değil ama pek anlamam dediğiniz için söylüyorum; bu işlerde gelişim sağlamak için oynayabilirsiniz üzerinde.
  • 10-09-2022, 13:35:32
    #3
    Hocam milyarlar reklam versen sarı sitenin önüne geçemezsin o yüzden ilan sektörü sıkıntı
  • 10-09-2022, 15:02:26
    #4
    r10 ne kadar webmaster alanında rakipsizse sahibinden de öyle
  • 10-09-2022, 15:28:00
    #5
    SemihCAN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kazanç sağlamak için değil ama pek anlamam dediğiniz için söylüyorum; bu işlerde gelişim sağlamak için oynayabilirsiniz üzerinde.
    valla ugraşıyorum bakalım nolacak
    bycida adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam milyarlar reklam versen sarı sitenin önüne geçemezsin o yüzden ilan sektörü sıkıntı
    dogru söylüyorsun bizim milletde suç var kazıklanmayı seviyoruz halk olarak
    Onur89TR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    r10 ne kadar webmaster alanında rakipsizse sahibinden de öyle
    dogru söylüyorsun peki varmı sizin önerebileceginiz bir iş alanı burda para var dediginiz
  • 10-09-2022, 15:29:55
    #6
    Satabileceğin farklı şeyler varsa tutar ama her şeyden önemlisi özgün olmalı.

    Örnek Çin veya Tayland yemek tarifleri ve kültürleri. İlla gitmene gerek yok Google avucunun içinde
  • 10-09-2022, 15:35:20
    #7
    Onur89TR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Satabileceğin farklı şeyler varsa tutar ama her şeyden önemlisi özgün olmalı.

    Örnek Çin veya Tayland yemek tarifleri ve kültürleri. İlla gitmene gerek yok Google avucunun içinde
    valla e ticaret girdim battım trendyol filan hep zarar oldu bize plastik bardak üretelim dedik makina aldık oda zarar oldu battık tavuk yetiştirelim dedik oda gitti hep zarar emlakçı actım kimse komisyon vermek istemiyor kimse gelmiyor onuda kapattık valla neye elimi atsam kurudu hep bakalım nolacak fikir için teşekkürler bakıcam son olarak cig köfte dükkanıda actık onuda denedik bayilik aldık ful zarar kapattık herşey göründügü gibi degil valla en son ne yapıcam biliyor musun bi kuyu kazıcam bi hoca getirecem başına okunmuş su diyecem bu suyu icenin cocugu oluyor borcu sıkıntısı bitiyor diyecem emin ol türkiyede tutar son care bunu düşünüyorum