• 09-09-2022, 22:29:47
    #1
    Arkadaşlar bir kız var benden 3 yaş büyük ama bir görseniz çok güzel.. Numarasını verdi ben istemeden ve bir kaç gün sonra yazdım kahve içelim oturalım diye ama zamanının olmadığını söyledi. Yüzyüze iken normal gayet hoş konuşuyoruz ama nerdeyse 2 hafta olacak yüzyüze gelmeyeli. Babasıyla geldi gayet iyi anlaştık sonra amcası geldi sadece amcası beni sordu çıktım onlada çok iyi anlaştık. Tekrar yazacağım fakat red yememek için ne yazmalıyım mesela önce ne diyeyim sonra yine zamanım yok derse ne diyeyim?
  • 09-09-2022, 22:30:37
    #2
    Kamera şakasıydı youtube kanalıma selam çak
  • 09-09-2022, 22:30:44
    #3
    Direkt evlenme teklifi et hiç aradaki sahneleri yaşamaya gerek yok
  • 09-09-2022, 22:33:28
    #4
    O kadar yüzeysel anlatmışsın ki konu birden baba ve amcaya geldi kızı kaç yıldır tanıyorsun amcasını tanımak nerden aklına geldi olayı biraz detaylı anlatırsan belki fikir verebiliriz.
    • fatihbaz
    • miracaslan
    • slayer01
    fatihbaz, miracaslan, slayer01 ve 1 kiÅŸi bunu beÄŸendi.
    4 kiÅŸi bunu beÄŸendi.
  • 09-09-2022, 22:34:12
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Öncelikle yarışmacı arkadaşlara başarılar diliyorum kardeşim ama dediğin gibi içindekini söyle zaten cevap sorunun içinde en fazla red yersin zaten pekte birşey yaşamadığınız için deli gibi sevsende kısa bir süre sonra istemesende unutacaksın hayatın normale dönecektir YTD
  • 09-09-2022, 22:35:31
    #6
    açilma hocam gerek yok kizin zamani yokmus sizinde olmasin
  • 09-09-2022, 22:36:07
    #7
    Önce kız geldi, kahve teklifi reddedildi. Sonrasında baba ve amca ne ara geldi? Neler oluyor anlamadım...
  • 09-09-2022, 22:37:45
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Sizi görünce yağız at gibi şahlanıyorum deyiniz :dD
  • 09-09-2022, 22:38:09
    #9
    Üyeliği durduruldu


    R10 Evlilik Portalı Sunar ♥️