Arkadaşlar bir kız var benden 3 yaş büyük ama bir görseniz çok güzel.. Numarasını verdi ben istemeden ve bir kaç gün sonra yazdım kahve içelim oturalım diye ama zamanının olmadığını söyledi. Yüzyüze iken normal gayet hoş konuşuyoruz ama nerdeyse 2 hafta olacak yüzyüze gelmeyeli. Babasıyla geldi gayet iyi anlaştık sonra amcası geldi sadece amcası beni sordu çıktım onlada çok iyi anlaştık. Tekrar yazacağım fakat red yememek için ne yazmalıyım mesela önce ne diyeyim sonra yine zamanım yok derse ne diyeyim?