• 09-09-2022, 17:31:08
    #1
    Merhaba herkese, 2 gün önce 21 - 22 bareminde fiyatları olan Iphone 13'ü almayı düşünüyordum fakat gelen 3 binlik saçma zamdan sonra vazgeçtim.
    Hem performans hem de kamera açısından iş görecek Apple harici telefon önerileriniz nelerdir?
  • 09-09-2022, 17:32:50
    #2
    Huawei modellerine bakmanızı tavsiye ederim.
  • 09-09-2022, 17:34:51
    #3
    FrknYLMZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Huawei modellerine bakmanızı tavsiye ederim.
    tavsiye ettiğiniz bir modeli var mı hocam
  • 09-09-2022, 17:36:33
    #4
    profeal32 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tavsiye ettiğiniz bir modeli var mı hocam
    Huawei P50 Pro
  • 09-09-2022, 17:38:48
    #5
    profeal32 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tavsiye ettiğiniz bir modeli var mı hocam
    Kendim Nova 9 kullanıyorum. Bütçenize göre bu seviyelerdeki ve üst seviyelerdeki modellerini tavsiye ederim. Hatta bilgisayar ve saatini de satın aldım. Apple benzeri bir eko sistem oluşturuyorlar kendilerine.
  • 09-09-2022, 17:40:41
    #6
    Üyeliği durduruldu
    samsungun her telefonu hocam s22 serisi özellikle s21 de olur
  • 09-09-2022, 17:41:35
    #7
    Poco x3 pro
  • 09-09-2022, 17:59:50
    #8
    Huawei de gayet iyi
  • 09-09-2022, 18:01:33
    #9
    AcilCreative adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Huawei de gayet iyi
    Google'ın ambargo muhabbeti sorun yaşatıyormuş hocam.