Merhaba herkese, 2 gün önce 21 - 22 bareminde fiyatları olan Iphone 13'ü almayı düşünüyordum fakat gelen 3 binlik saçma zamdan sonra vazgeçtim.
Hem performans hem de kamera açısından iş görecek Apple harici telefon önerileriniz nelerdir?