• 07-09-2022, 13:37:29
    #1
    Merhaba arkadaşlar, Bir android sanal makinesi kurmak istiyorum üzerinde de 4.5 mobil proxy eklemek istiyorum. Bunu nasıl yapabilirim ?
  • 07-09-2022, 13:40:14
    #2
    SocksDroid
  • 07-09-2022, 13:42:39
    #3
    FoxGroup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    SocksDroid
    Sağol Baran hocam benim anlatmak istediğim virtulbox gibi bir sanallaştırma yazılımı üzerine kurup sonra emulatoru açtığımda direk ana ip si gibi görmesi, virtulbox da tam yapılıyor mu bilmiyorum.
  • 07-09-2022, 13:52:04
    #4
    akilicaslan3 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sağol Baran hocam benim anlatmak istediğim virtulbox gibi bir sanallaştırma yazılımı üzerine kurup sonra emulatoru açtığımda direk ana ip si gibi görmesi, virtulbox da tam yapılıyor mu bilmiyorum.
    Proxifier ile yapman gerekir o zaman
  • 07-09-2022, 13:54:54
    #5
    FoxGroup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Proxifier ile yapman gerekir o zaman
    Sagolun hocam araştıracagim
  • 07-09-2022, 14:03:09
    #6
    Pm ile iletişime geçebilirsiniz hocam, proxifier hakkında yardımcı olabilirim