• 07-09-2022, 13:21:53
    #1
    Arkadaşlar merhaba, dün İstanbuldan boluya doğru gittim hgsyi plakaya yazdım dedi gişede duran personel. Bugünde aynı şekilde geri döndüm hgs plakaya yazıldı ama göremiyorum nereden sorguluyorsunuz? Sorguladıgımda borç görünmüyor.
  • 07-09-2022, 13:25:09
    #3
    Hemen göremezsin
    Plakaya yazdım kısmını anlamadim
  • 07-09-2022, 13:25:32
    #4
    Burdanda çıkmıyor hocam, motor oldugu için plakayı mı okuyamadı acaba?
  • 07-09-2022, 13:26:12
    #5
    fikirdanis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hemen göremezsin
    Plakaya yazdım kısmını anlamadim
    Geçiş ücretini plakaya yazdım dedi
  • 07-09-2022, 13:28:55
    #6
    ahmethx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Burdanda çıkmıyor hocam, motor oldugu için plakayı mı okuyamadı acaba?
    geçişi yeni yaptıysanız yansıması 2-3 gün sürüyor.
  • 07-09-2022, 13:31:49
    #7
    Bakiyeyi siz hgsye yükleyin kendisi daha sonra otomatik çekiyor
  • 07-09-2022, 13:33:05
    #8
    gurcan_kaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bakiyeyi siz hgsye yükleyin kendisi daha sonra otomatik çekiyor
    Ne kadar ödeyeceğimi bilsem yapacagım hocam sorgulamada çıkmıyor bile
  • 07-09-2022, 13:44:27
    #9
    ahmethx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne kadar ödeyeceğimi bilsem yapacagım hocam sorgulamada çıkmıyor bile
    hocam 150 200 bişey yükleyin sonuçta içindeki parada sizin paranız