Arkadaşlar merhaba, dün İstanbuldan boluya doğru gittim hgsyi plakaya yazdım dedi gişede duran personel. Bugünde aynı şekilde geri döndüm hgs plakaya yazıldı ama göremiyorum nereden sorguluyorsunuz? Sorguladıgımda borç görünmüyor.